Finn Nelson, everybody.

yildizlarladolugokyuzu:

Şirketin itibarı için tabi, yoksa birbirlerini kıskandıklarından değil.

sevilen taraf sevildiğini bilince sapıtıyo farkettiniz mi

dogucansoksan:

Size de oluyor mu?

dogucansoksan:

Size de oluyor mu?

Tayyip gittiği her mitingde “düşünebiliyor musunuz?” diyor, adamlar düşünebilse senin mitinginde ne işi var amk

crazywhitenigga:

kuslargibi:

bayanreblog:

x

ya çok güzel ya

Oha supermis bu

crazywhitenigga:

kuslargibi:

bayanreblog:

x

ya çok güzel ya

Oha supermis bu

hutchj:

hiddentalentcountsfornothing:

Oh god I am the left person all the way.

I’m a mix of both. So I guess there are more than 2 types of people in the world.

ulanistanbuldakikarlos:

genel olarak tumblr insanı ;

ulanistanbuldakikarlos:

genel olarak tumblr insanı ;

Hangi zihniyet Tolga Çevik ile Ahmet Kural’ı aynı saate koydu???

ruhumuzemekli:

imissyourstupidsmile:

dieforawinchester:

sevilicekerkek:

heydostumseninderdinneheh:

dfzxsfasdgshgsdg

kkkjhhkjhkhkg

övmnxfghkjrtuyhtyhj

ulan ya dgfjrlkdfhgdrlfkhjwrs

ama ya azdbasjdfblehawfvbw

ruhumuzemekli:

imissyourstupidsmile:

dieforawinchester:

sevilicekerkek:

heydostumseninderdinneheh:

dfzxsfasdgshgsdg

kkkjhhkjhkhkg

övmnxfghkjrtuyhtyhj

ulan ya dgfjrlkdfhgdrlfkhjwrs

ama ya azdbasjdfblehawfvbw

marsguzeli:

aq kız zeki

marsguzeli:

aq kız zeki